زندگی یا خودکشی


از زندگی خسته شدم! بریدم!!!

راهی جز خودکشی برایم نمونده...

راستی چگونه باید خودکشی کرد ..؟



اگر من خودکشی کنم چکسانی نارحت می شوند؟
دوستدارانم !

اگرخودکشی کنم چکسانی خوشحال می شوند ؟
دشمنانم !

چرا باید کاری را بکنم که دوستدارانم ناراحت و دوشمنانم خوشحال شوند

نه این نشد

بایدکاری بکنم دوستدارانم خوشحال و دوشمنانم ناراحت شوند

فهمیدم زندگی بایدکرد

پس میمانم ؛ زندگی میکنم به امید روزی که دشمنام به دوستدارانم بپیوندند

وتولد دوباری خودم را جشن میگیرم





نظرات 7 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:49 ق.ظ

سلام دوست عزیز وبلاگ شماهم زیباست اما خواهشا ازمرگ وناامیدی حرفی نباشه زندگی زیباست وما لحظاتی دراین دنیایم پس بایستی از لحظات بخوبی استفاده کرد وازاین حرفها هرگز

فائزه سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.shabnametanhaee.blogsky.com

سلام
خیلی قشنگ بود منم موافقم در بن بست ها خود کشی آخرین راه نیست. باید ماند و............
موفق با شید. مرسی به من سر زدین
بای*

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:25 ق.ظ

http://www.nobasis.com/Like%20No%20Tomorrow/Like%20No%20Tomorrow%20fire.jpg

سام شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:24 ق.ظ

به قوله سارا خانوم زندگی زیباست ولی نه برای من موتاسفانه ۳ بار خودکوشی کردم والی این متلب جیلی جالب بود

هانیه شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام
به قول محسن چاوشیُ خدکشی کا آدمهای ظعیفه.

ئثایه سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:59 ب.ظ

مینا دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:31 ب.ظ

zendegi zibast ey ziba pasand zende andishan be zibayi resand anghdar zibast in bi bazgasht kaz barayash mitavan az jan go0zasht.min_cartio0.merc bye.mina 17 teh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد